Hajar's FotoPage

By: Hajar Mohamed Yussof

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 14-Feb-2007 19:53 Email | Share | Bookmark
Koleksi Carboot

 
 
 
 
 
 
Dah lama tak pergi carboot...hari ni rasa rindu je kat carboot, tak tau le pasal apa.. Selalunya gi carboot cari cross stitch...minat sgt nak kumpul cross stitch ni Lagipun murah je sbb leh tawar menawar lagi. Selain tu kita suka cari album, buku masakan, hiasan porcelain dan buku cerita Ladybird & Disney utk budak2. Lain org lain minatnya, ada yg suka kumpul jam, teko, kristal, brooch etc kat carboot...macam2 ada.. .



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net