Hajar's FotoPage

By: Hajar Mohamed Yussof

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 3-Jun-2007 10:19 Email | Share | Bookmark
Berkelah kat Horton Park

 
 
 
 
sebelum dipotong
setelah dipotong
 
Hari ni pergi carboot Leeds Bradford Airport bersama2 keluarga Yah n kak Haiza...nilah hiburan di hujung minggu ..pas tu nak gi berkelah2 kat Lister Park...pergi ke sana ada acara marathon le pulak, takde parking ...lepas tu ingat nak berkelah kat Bowling Park je...tup2 ubah ke Horton Park...berapa byk tempat daaa jadi leh le makan2 kek nenas upside down, sandwich, roti john, nasi goreng, beehoon goreng, biskut sambil anak2 bermain lari2...layang2 dan yg sewaktu dgnnya..balik umah sakit kepala, tak larat nak buat apa, terbaring je...makan ubat pun tak jadikk Masa berkelah tu kita bawak kuih sagu n apam warna warni

Apam Warna Warni

2 biji telur
1 cawan gula
1/2 tbsp ovallete
1/2 tsp esen vanilla - kita tak letak pun
1 cawan susu segar
2 cawan self raising flour
pewarna yg disukai-kita guna merah, hijau, kuning & biru

1. Pukul telur, gula, esen vanilla dan ovallete hingga kembang dan bewarna putih.
2. Masukkan susu segar, gaul sebati
3. Masukkan tepung, sebatikan
4. Bahagikan adunan kpd 4 bahagian mengikut warna yg disukai
5. Masukkan dlm acuan selapis demi selapis (ikut kreativiti sendiri)
6. Kukus selama 40 minit




quote***
Ida isk
: tul tu ida...cuma kaum bapa je malu2 sbb tak letak depan depa
Yahmasri: guna semahunya...nanti suruh ida isk pos ovalette dr msia bila habis

Jiran 151: biasa le tu bebudak...bila main tak ingat nak makan, lain kali kita bungkus utk depa siap2


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net