Hajar's FotoPage

By: Hajar Mohamed Yussof

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 21-Jul-2007 18:39 Email | Share | Bookmark
Majlis Ilmu kat Rumah Jiran 151

 
 
 
 
 
 
 
 
Hari ni ada majlis ilmu kat rumah En. Bahari (jiran 151)...sambil tu buat makan2 utk keluarga Dr. Mahadi yg nak balik Msia selasa ni...bila ada org nak balik msia rasa sayu gak...mentar2 rasa nak balik ke msia..tapikan... kitakan.. lum gi London lagi (hint utk cik abg ), Disneyland... dah gi tempat2 ni baru leh balik msia kan..kan..kan..







quote***
Jasmin ielts:
tak gi dah tempat tu...nanti tak muat almari nak simpan
Ida isk: betul...memang seronok
MamaFami: ala keciannya...takpe, lenkali hint byk2
Umi muadz: org msia mestilah rindu msia...cinta msia
Cek de sam: harap2 akan sampai gak ke London
Nur: InsyaAllah pergi bukan anak2 je happy...ibu dia kut terlebih happy


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net