Hajar's FotoPage

By: Hajar Mohamed Yussof

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 9-Sep-2007 15:31 Email | Share | Bookmark
Carboot Ilkley

 
 
 
 
 
 
Hari ni kita sekeluarga bersama keluarga YahMasri pergi carboot Ilkley yg dibuka hanya masa summer...pada hari Ahad dua minggu sekali Gambar2 ni pun cik abg kita snap guna h.p semasa duk tunggu kita sibuk mencari hasil tangkapan sambil jaga anak2...nak buat camna dia tak minat carboot, kita minat...sib baik sporting nak bawa kita ni ..lepas tu kami gi mkn2 kat tepi sungai lak, perut dah kenyang baru balik






***KitaSembangPulak***
Ana:
kita selalu beli brg2 hiasan rumah, pinggan mangkuk, buku2 resepi dan mainan anak2
Boxhousestudio: pinggan mangkuk memang byk, rambang mata dibuatnya...tapi if beli kena samak dulu
Kamalina: memang ramai org...harga brg murah dan leh tawar menawar lagi
Mamasya: mainan sama ye...kita belipun sbb nak diorg main2 sambil ayah diorang jaga, kita lak nak membeli apa yg patut


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net