Hajar's FotoPage

By: Hajar Mohamed Yussof

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 6-Feb-2008 15:33 Email | Share | Bookmark
Award Untuk Semua

 
Hari ni kita dapat award drpd Kak Leen pula....t/kasih atas award itu Kak Leen ...dan kita pula nak berikan award ni kepada semua pengunjung Fp kita sama ada yg meninggalkan komen mahupun yang datang secara senyap...Semenjak kita join Fp ni, dr tiada tetamu yg singgah hinggalah tetamu semakin meriah berkunjung, kita merasa amat gembira dan terharu...rupa2nya tanpa wajah dan suara ramai yg sudi berkongsi rasa, rahsia, petua malah saling doa mendoakan antara satu sama lain di kala gembira dan duka...Jadi utk semua terimalah award ini, semoga persahabatan di alam maya ini terus berpanjangan dan berkekalan, insyaAllah.


Sungguh Bermakna Seorang Kawan

kata mama...
KAWAN tu ibarat lebah,
habis madu sepah dibuang...

kata papa...
KAWAN tu umpama bunga ros,
dipandang cantik dipegang sakit...

kata atuk...
KAWAN tu seperti air,
terus mengalir...

kata nenek...
KAWAN tu bak bulan,
dipuja dan disanjung tapi nun jauh di sana...

kate sedara...
KAWAN tu mcm makanan,
kawan makan kawan!!

kata abang...
KAWAN tu seperti lembu,
mengikut saje ape dikata...

kata kakak...
KAWAN tu tak ubah macam durian,
bau je busuk tapi sedap dimakan...

kata adik...
KAWAN tu macam biskut,
sekejap ade sekejap takde...

kata aku...
KAWAN tu tak kisahlah camner...
walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR,
BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN &
MACAM BISKUT!!!

dia tetap kawan...
tau tak sebab ape???

sekali AKU kawan ngan KAU
selamanye KAU tetap kawan AKU...
KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA
...


Sumber: Fp Sirloin Skipper

***KitaSembangPulak***
dOd:
teman tak antor kalo mike tak tadah ngan pinggan bunga antik tu...teman antor award ni utk mike
Den ni: ala...den pun ambik resepi dr org lain gak, sama2 berkongsi resepi yg ada...t/kasih ucapan tahniah tu, sempat ke sampai detik 13hb ni
Srsfeqah: hmmm..ada yg kata berkawan biar seribu, berkasih lepas satu...satu..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net