Hajar's FotoPage

By: Hajar Mohamed Yussof

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 1-Jul-2008 10:24 Email | Share | Bookmark
Kunjungan Sahabat Lama dr. Liverpool

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hari Ahad lepas, on d way balik dr. 'sunday heaven'...carboot sale le tu, kawan lama cik abg kita tepon bgth depa ada kat Bradford, ajak le depa singgah umah...Rahman atau Pok Mer ni kawan cik abang kita masa sekolah kat Sek. Tengku Muhammad Faris Petra tahun 1988-89, sekarang ni Pok Mer tgh duk sambung PhD kat Liverpool...datang mengejut jadi menu kita pun menu terkezut le jugak, harap Pok Mer n Faezah tak serik datang ke umah kami lagi, 'vision n set corelle tak cukup lagi kan...kan...kan



Ni masa jenjalan kat Shipley, dekat je tapi tak pernah sampai... cantik gak rupa2nya Shipley ni


Yang ni saje nak masukkan perkembangan Ahmad Syafi...yang dah botak kali ke-dua...hahaha



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net